Мер обласного центру Сергій Надал стверджує, що скарг на перевізників у Тернополі поменшало

.

Якість надання послуг із перевезення пасажирів громадським транспортом у місті далека від ідеального. Цього не приховує міський голова Тернополя Сергій Надал. Але водночас мер впевнений, що сьогодні вони стали набагато кращими, ніж були раніше. Про це свідчить той факт, що у порівнянні із початком року кількість скарг від тернополян на якість перевезень зменшилась у рази. Позитивно вплинуло на перевізників і створення інституту громадських інспекторів.

– У нас дуже багато є активних, небайдужих людей, які вирішили стали громадськими інспекторами і на громадських засадах займаються певним контролем за діяльністю транспорту. Перевізники бачать, що це не залишається поза увагою влади. Тому що всі скарги, які надходять або за телефоном «1580», або письмово в управління транспорту, вони всі ретельно перевіряються. І повірте, що дуже багато разів водії були притягнуті до відповідальності, а дехто був навіть і звільнений. Водії дорожать своєю роботою. А перевізники не хочуть ризикувати. Оскільки умови договору є такими, що за певну кількість порушень передбачається розірвання договору. Тобто, людина може втратити свій бізнес, – наголошує Сергій Надал.

Не відмовляються у мерії і від ідеї оприлюднювати у засобах масової інформації прізвища недобросовісних водіїв. До «чорного списку», в першу чергу, потраплять ті, на кого скарги надходять систематично.

– Там де є одиночні скарги, то це все-таки є життя, це робота, десь хтось помилився, десь недопрацював, десь виправився. Але якщо є регулярні скарги і це не змінюється, однозначно з такими людьми потрібно боротися всіма методами, – вважає мер.

Сергій Надал також зауважує, що людей, які регулярно скаржаться на перевізників є чимало. А ось водіїв, скарги на яких надходять постійно, на щастя, є небагато.