Понад 600 тисяч гривень на сьогоднішній день має заборгованість комунальне підприємство «Тернопільавіаавтотранс». В основному це борги по заробітній платі, відрахуваннях у Пенсійний фонд та інших платежах. Відповідно, рахунки аеропорту нині арештовані.

.

Голова обласної ради Олексій Кайда нарікає на низку депутатів, які свого часу відмовилися протягнути руку допомоги місцевому летовищу.

– Ми намагалися вирішити це питання на сесії обласної ради, а саме дати дозвіл на отримання кредиту для того, щоб погасити борг аеропорту. До речі, на останній Раді Регіонів піднімалося питання щодо заборгованості по комунальних і державних підприємствах. Тернопільщина виглядала тут не найкращим чином. Левова частка заборгованості – це є якраз наш аеропорт. Якби обласна рада надала дозвіл на отримання кредиту, тоді б ми погасили цей борг і, в першу чергу, розблокували рахунки. А далі можна було рухатися вперед, проводити необхідні операції, підписувати договори. А це зараз не можливо, – розповів голова обласного парламенту.

Нагадаємо, на сесії в липні за це рішення не голосували в основному депутати провладної депутатської групи «Стабільність і реформи».

– Щоб включити це питання лише у порядок денний, чого це тільки вартувало і скільки на це пішло часу. Я просив, давайте включимо і   при обговоренні вже вирішимо, даємо чи ні дозвіл на отримання кредиту, на яких умовах. Ніхто не говорить, що треба взяти кредит і просто його проїсти, чи ще щось зробити. Був розписаний бізнес-план, як робити, що і за чим, що спочатку гаситься, за який рахунок, що потім, усі кроки. Депутати мали можливість задати запитання. Я думаю, що є певні зацікавлені структури, яким не цікаво, щоб у нас працював аеропорт. Але аеропорт є стрижнем не лише розвитку туристичної чи відпочинкової галузі, це є власне моменти розвитку загалом інфраструктури області. Відомі приклади не тільки в Україні, а й в Європі, там, де немає аеропорту, там, де немає залізничних чи автовокзалів, ключових транспортних центрів, ці міста або ці регіони занепадали. Відповідно, для того, щоб нас не називали депресивним регіоном, нам треба його розвивати. Ми маємо прекрасне логістичне розташування і чому його раніше не використовували важко зрозуміти. Зараз дійсно надзвичайно тяжко це повернути і вийти на нуль. Але ми робимо ці кроки, ми приймаємо відповідні рішення. Є домовленості з містом Харків, яке дає нам безкоштовно обладнання свого аеропорту. Їм купили нове під Євро-2012, а старе у хорошому стані, сертифіковане і готове до використання. Але так само були певні моменти, поки це питання дійшло, поки ми прийняли рішення і надіслали. Тому, я вважаю, що є якісь вочевидь зацікавлені структури, яким не вигідно запускати наш аеропорт, чи з політичних, чи з економічних моментів, – зазначив Олексій Кайда.

До слова, на десятому пленарному засіданні 40 сесії, яке відбудеться орієнтовно у першій половині жовтня, питання по аеропорту планують підняти знову. Голова обласної ради сподівається, що цього разу все-таки вдасться переконати депутатів проголосувати за надання дозволу на отримання кредиту для погашення існуючої заборгованості та зрушити це питання з мертвої точки.