Запровадити типові форми рекламних щитів та позбавити місто від самовільної заклейки на фасадах будівель, деревах та стовпах хоче міська рада.

Громадська рада, на котрій розглядали вказані питання, відбулася в п’ятницю, 18 лютого. Підприємці, які мають бізнес із бігбордами, сітілайтами та іншою зовнішньою рекламою, спілкувалися із представниками міської ради.

Жодного рішення поки не прийняли. 25 лютого рада збереться ще раз. Будуть присутніми міські чиновники, відповідальні за вказані ділянки роботи.

Підприємці планують обговорити проблему єдиного підходу до вигляду зовнішніх рекламних конструкцій. Також за допомогою муніципальної міліції хочуть позбавити місто від самовільної заклейки рекламою.

– Обговоримо й можливість демонтажу фанерних афіш у місті. Вони виглядають неестетично, їх потрібно замінити охайнішими, – каже керівник робочої групи міськради з питань зовнішньої реклами Руслан Пацюк. – Також слід вирішити проблему із так званими «спотикачами» – металевими рекламними вказівниками, які виставляють на тротуарах неподалік торгових точок. Потрібно дозволяти їх розміщувати лише там, де вони нікому не заважатимуть.

У планах робочої групи міськради також уніфікація вигляду рекламних тумб та щитів на огорожах обабіч вулиць. Усі охочі підприємці можуть подавати свої пропозиції до наступного обговорення у міськраді керівникові робочої групи.

До речі, адмінтехінспекція як підрозділ міської ради зараз – у процесі ліквідації. Бюджет Тернополя, як підрахували у мерії, вже втратив близько 3 млн. грн. саме через її незадовільну діяльність.

«20 хвилин»