Елітний ресторан “Максим”, що в центрі Тернополя знову прославився не з тієї сторони. Минулого тижня журналіста інтернет-видання “Погляд” обслуговувала офіціантка з брудними нігтями. Цього тижня іншу “акулу пера” обрахували, під час розрахунку. Мабуть кмітливі працівники вирішили, що після двох пляшок горілки клієнт не зуміє правильно порахувати. Читайте далі:

Тернопільський замокДовіряй, але перевіряй, говорить народна мудрість. Та є ситуації, у яких майже усі ми втрачаємо пильність. Та й не думається якось про підступи, коли зустрічаєтесь з давніми друзями, прямуєте на побачення чи святкуєте пам’ятну дату веселою компанією. Тоді й затерта попса здається мелодійнішою, відбивна а-ля підошва – смачнішою, а хамовита зазвичай офіціантка стає мало не еталоном турботливості. 

На завершення вечора, неквапливо дожовуючи залишки наїдків, ви отримуєте чек, у якому скромно вказано: «Увага!!!! Чайові та обслуговування не включені до суми рахунку!», і, звичайно ж, хочете сердечно віддячити привітному та уважному офіціантові. Аж тут виявляється, що сума, на яку ви розраховували побенкетувати, трохи відрізняється від зазначеної у рахунку.

Що бачите ви:

Ви, полегшено зітхнувши, виявляєте, що готівки у гаманці впритул вистачає, і героїчно вирішуєте прогулятись додому пішки, обов’язково залишаючи при цьому «на чай» офіціантові – ну не винна ж людина, що ви невірно підбили баланс своєю не надто тверезою головою.

А що відбувається насправді:

Хтось із більш уважних членів вашої компанії, прихопивши рахунок із собою, виявляє, що деякі ціни і справді трохи різняться із зазначеними у меню. Більше того, замовлення із ціновою різницею не вибиті через касу, а дописані від руки.

Такий оригінальний спосіб заробляння прихованих чайових був помічений днями на літній веранді бару «Maxim». Варіант виграшний з усіх боків. На касі, із уже внесеними в систему цінами, вірогідно, нічого не доплюсуєш – не замовлені страви у рахунку помітити все таки легше, ніж помірну накрутку на справді спожитих продуктах. Більше того, ваші претензії із таким «речовим доказом» навряд чи візьмуть до уваги, мовляв  сума вибита, а хто що потім дописав і скільки ви за це заплатили – то вже ваші проблеми.

Що ж робити, коли помітили у чеку невідповідність цін чи навіть продукти, яких насправді не замовляли? У таких випадках, радять тернополяни, слід скористатися книгою скарг і пропозицій, що має бути у кожному закладі:

Записуєте, приходите через 10 днів і читаєте відповідь на ваш запис. А при відсутності відповіді – скарга в Спілку захисту прав споживачів. Проблеми власникам закладу гарантовані, перевірено неодноразово, – ділиться власним досвідом вирішення подібних ситуацій пані Ольга.

Будьте уважними та не соромтеся відстоювати свої права!

Анна Маркевич, Тернопільська липа