Інформаційні дошки «Міська рада інформує» та книги скарг і пропозицій – такі обов’язкові вимоги висунула місцева влада до кожного підприємства, яке нині обслуговує житловий фонд у Тернополі. Виконати доручення ЖЕКи мали до 1 листопада. Вочевидь, наражатися на неприємності і проблеми керівники приватних підприємствах не захотіли. Тому вказівку мерії виконали. У цьому може пересвідчитися кожен – інформаційні дошки і книги скарг є вже у кожному підприємстві. А для декого – це й взагалі не нововведення.
– Книга скарг в деяких наших підприємствах уже давно існує. Наприклад, у «Коменерго» ведуть її з дня утворення підприємства з 2007 року. У ПП «Східний масив» і взагалі є в електронному варіанті, підприємство має свій сайт, де приймають всі звернення і скарги. Деякі наші підприємства уже пішли далі. Але ми сьогодні хочемо до них підтягнути решту, щоб систематизувати цю роботу. Але, найголовніше, ми хочемо забезпечити контроль за цими книгами скарг. Щотижня на нарадах ми будемо їх розглядати, перевіряти, що виконано, а що ні, щоб людям надавалися якісні житлово-комунальні послуги. Тому тут найголовніше – контроль за нашими підприємствами, – пояснив начальник управління житлово-комунального господарства Володимир Болєщук.
Перевіряти книги скарг будуть кожного вівторка. Саме цього дня щотижня в управлінні ЖКГ відбуваються наради із керівниками підприємств, які обслуговують житловий фонд. А таких на ринку Тернополя працює аж 16.