Кандидат від Радикальної Партії по Зборівському виборчому округу Арсен Чудик вважає злочином у час війни тратити великі гроші на політичну рекламу.

— Коли йде війна вважаю безглуздям та марнотратством тратити шалені гроші на політичну рекламу, — каже кандидат Чудик. У той час, як прості українці віддають на армію чи не останні свої заощадження, претенденти у нардепи перетворюють вулиці на передвиборчий калейдоскоп. Тільки на Збаразькому перехресті щодня бачу понад 20 щитів з політичною рекламою. Я дослідив, що ціна такої реклами за місяць коливається від двох до трьох тисяч гривень. Ці гроші могли б піти на допомогу армії, бронежилети, захисні шоломи. Наприклад, за ціну одного такого бігборду можна забезпечити дощовиками цілу роту.

Чому ж у часи війни знову обирають старий бігбордний метод, у Комітеті виборців пояснюють просто: «Це спосіб залишатися на виду у виборців і бути пізнаваним. Особливо, для партій, які змінюють назву, або є новим брендом», – прокоментувала аналітик Комітету виборців України Соломія Саврук.

Кандидат від Радикальної Партії Ляшка Арсен Чудик каже, що свою боротьбу з
рекламними площинами не припинятиме.

— У моєї ідеї є багато однодумців, – каже 34-річний радикал. – Спілкувався з хлопцями, які воюють там на Сході. Відчуваю підтримку свого задуму у соціальних мережах. Коли наш лідер Олег Ляшко починав свою боротьбу з гральними автоматами, то було багато скептиків. Та його вчинки продемонстрували дієвість Радикальної партії. Добро обов’язково переможе зло. Треба вірити і діяти радикально!