Пиво, згідно з законодавством, досі не має статусу алкогольного напою, тож ним активно торгують в кіосках та інших приміщеннях з невеликою площею. В Україні швидкими темпами розвивається пивний алкоголізм серед молоді. Прикро, що деякі спортсмени, які претендують на роль національних політиків активно пропагують не лише пиво, а й міцніший алкоголь.

Соціолог Ольга Балакірєва, розповіла ВВС Україна, що, попри заборону більшості видів реклами алкоголю, виробники намагаються всіляко привабити молодь, створюючи нові смаки та встановлюючи невисокі ціни: “Дівчатка так і кажуть на фокус-групах: та ми ж просто хочемо спробувати, як це. І, оскільки воно доступне за ціною, то вони й пробують”.

“Окрім прямої, є ще непряма реклама: коли ми, наприклад, бачимо бої Кличка, там все одно присутній горілчаний бренд. Навіть без визначення, що йдеться про горілку, це подвійна гра. Буцімто ми закрили очі, але при цьому пов’язка на очах дуже прозора”, – пояснює науковець.

“Масова пропаганда: фільми, мега-зірки, реклама пива і горілки перед футболом з красивими і патріотичними словами, інші “особливості національної риболовлі…” – вже тепер повнолітній співак у рок-групі Володимир пригадує про причини, через які в 10-у класі школи він почав систематично вживати спиртне, фактично, ставши алкоголіком.

На фото: Кличко розвиває дитячий спорт на фоні горілки Nemiroff?