Останні місяці у поштові скриньки тернополян регулярно потрапляє спецвипуск “Нової Тернопільської газети”. Популярний у місті щотижневик запровадив видання “жовтого” спецвипуску, який спеціалізується на “промиванні мізків” політично стурбованих тернополян.

Нова Тернопільська газета, Петро ЛандякЗа збігом обставин на сторінках видання методично “запускається” негативна інформація на конкурентів діючого міського голови Сергія Надала. Ми розповідали, що після резонансного затримання віце-мера Камінського, рейтинг міського голови Тернополя значно похитнувся. Тому, очевидно, його піарники вирішили застосувати тактику “поливання брудом” усіх можливих опонентів свого клієнта. Через це в інтернет-виданнях та різних спецвипусках з’явилися пасквілі на Пастуха, Ландяка, Вонса та Бліхара.

Цим штабісти Надала хочуть показати, що всі кандидати у мери такі самі, як Надал. Натомість Надал серед іншого ще й щось робить: ремонтує за народні гроші парки, вулиці та бульвари.