Як ми повідомляли, напередодні, втретє з початку червня, утворилося провалля на перетині бульвару Шевченка та вулиці Руської. Комунальники розглядають дві основних версії, що ж послугувало причиною повторного руйнування проїжджої частини.

– Перша, зрозуміло, що оскільки ми мали справу з великою кількістю землі, яка виймалася екватором і потім зворотно засипалася, вона була недостатньо втрамбованою. І проводячи асфальтування всі прекрасно розуміли, що ми в певній мірі робимо це тимчасово. Оскільки розкопка з часом буде просідати. Тому перша версія, що просто відбулося під навантаженням транспорту, який рухався, поступове просідання тієї розкопки. Достатньо її зараз знову втрамбувати і ще раз заасфальтувати, – пояснив директор «Тернопільводоканалу» Володимир Кузьма.

За словами чиновника, свіжу розкопку одразу заасфальтували навмисно. Хоч і розуміли, що на це витрачаються зайві кошти. Однак, якби асфальт тоді не поклали, то через інтенсивні опади проблема нині була б гострішою.

Ще одна версія повторного провалля – можливе потрапляння дощових вод через мережу дощової каналізації.

– При обстеженні виявлено залишки дощового колодязя. Зараз забезпечується доступ до нього. Після належного обстеження, зокрема, звідки потрапляє у нього вода і куди вона після того дівається, можна буде сказати, чи в дійсності друга версія має місце чи ні. Але припущення досить реальне. Ми сьогодні спостерігали, що невеличке провалля з’явилось не у місці, де найбільш інтенсивний рух транспорту, а трохи збоку. Видно, що відбувається в певній мірі вимивання основи, яка є під асфальтним покриттям з причини потрапляння дощових вод. Але, чи потрапили ці дощові води через систему дощової каналізації, чи через те, що відбувалося часткове руйнування асфальту і вже тоді потрапили дощові води, це вже інше питання, – каже Володимир Кузьма.

До слова, ліквідовують вчорашнє провалля не тільки працівники водоканалу, які обслуговують каналізаційну мережу, а й міської шляхово-експлуатаційної дільниці, які відповідають за стан дощової каналізації, та «Міськшляхрембуду», котрі проводили асфальтування пошкодженої ділянки.