Сьогодні вночі неподалік Львова зійшли з рейок десять вагонів вантажного потяга. Три цистерни, у яких було пальне, загорілися. Аварія вплинула і на рух потягів через Тернопіль.

Про те, що коїлося вранці на тернопільському залізничному вокзалі, описала Ірина Вихрущ у виданні LTDaily.

Третє травня. Шоста година ранку. Тернопільський залізничний вокзал. На залізниці непорушно стоять три потяги, біля них повно обуреного люду та розгублених провідників і усе це огортає гнітюча тиша.

Поїзд, котрий мав від’їхати з Тернополя о 6:02 – відсутній на вокзалі і у 5:55, і у 6:02, і у 6:15. Потяги, котрі курсують із Києва у Львів, із Івано-Франківська у ту ж столицю продовжують непорушно стояти, жіночка у “довідці” мовчить і знизує плечима. Врешті, лунає повідомлення про те, що потяг, котрий мав від’їхати о 6:02 запізнюється на півгодини, а той, що курсує на столицю таки відправляють. Більше – ані пари з уст. Проходить півгодини, на вокзалі далі цілковита тиша. Пасажири поїзда, котрий тримає путь на Львів із валізами виходять із вагонів, запитуючи місцевих жителів, де автовокзал. Таксисти ж пропонують свої послуги: до Лемберга з Тернополя за 700 грн. Через деякий час пасажири, котрі прибули із Красного, повідомляють, що на львівській ділянці горять цистерни із паливом, а вночі були вибухи. Черговий по вокзалу ніяк не коментує інформацію, але стверджує, що потяги на Львів почнуть курсувати мінімум через годину, за неофіційною інформацією за 4-5 годин.

Уже на сайті МНС України дізнаємося:

“О 0 год. 20 хв. 3 травня у Пустомитівському районі на залізничному перегоні Борщовичі-Підбірці, під час руху вантажного потягу (склад потягу – 39 вагонів), зійшли з рейок 10 вагонів, з яких 7 перекинулися (4 цистерни з дизпаливом, 1 цистерна з бензином та 2 порожніх вагона). Внаслідок сходу вагонів сталася розгерметизація п’ятьох цистерн з паливом та його повільне витікання (через горловину) в межах охоронної зони з послідуючим загоранням трьох цистерн.

О 2 год. 30 хв. пожежу локалізовано та о 2 год. 53 хв. ліквідовано. Для ліквідації пожежі було залучено 17 відділень пожежно-рятувальної служби МНС та пожежний потяг „Укрзалізниці”. Жертв та постраждалих немає. Пошкоджено близько 250 м електроконтактної мережі та залізничного полотна. Рух залізничного транспорту здійснюється за резервною схемою. О 5 год. 40 хв. відновлено рух по парній колії.

До аварійно-відновлювальних робіт залучено аварійно-відновлювальний потяг та аварійно-ремонтні бригади у кількості 87 осіб. Причина сходу вагонів – встановлюється. На місці події працює оперативна група Головного територіального Управління у Львівської області.”

Як видно з повідомлення, аварія трапилась ще опівночі, втім, жодних пояснень у Тернополі годі було дочекатись. Дезінформація? Чи “совкові” методи затишшя? Те чи інше, – люди чекали, чекають, спізнюються та нервують і про яке тяжіння до Європи може бути мова?