Ще з серпня Тернопільщину заполонили білборди з інформацією про раніше нікому невідому політичну партію «Добрий самарянин», особливістю яких є інформаційна стрічка, яка говорить, про те, що 20% від цієї реклами мають бути спрямовані на потреби бійців АТО. Особливо багато їх було у місті Тернополі, Тернопільському, Теребовлянському, Зборівському та Збаразькому районах.

Добрий самарянинПро це пише Громадська мережа ОПОРА.

Відповідно до даних Державної реєстраційної служби України, політична партія «Добрий самарянин» зареєстрована 25.02.2015р., керівником якої зазначено Кравця Володимира Васильовича, офіційна адреса реєстрації – м. Тернопіль, вул. Руська 5. У Збаразькому районі Тернопільської області у селі Бутин, згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців, зареєстроване приватне агропромислове підприємство «Добрий самарянин», засновником якої також зазначено Кравця Володимира Васильовича. Також згідно інформації на сайті Збаразької районної ради Кравець В.В. є позафракційним депутатом Збаразької районної ради шостого скликання, однак згідно інформації на сайті ЦВК був обраний депутатом Збаразької районної ради по одномандатному округу від Партії регіонів.

7 серпня цього ж року Головним територіальним управлінням юстиції у Тернопільській області зареєстровано структурне утворення – регіональну обласну територіальну організацію політичної партії «Добрий самарянин», головою якої є Кравець Юлія Володимирівна, дочка Кравця Володимира Васильовича.

Своєрідною особливістю білбордів політичної партії «Добрий самарянин», є те, що на деяких з них є інформаційна стрічка, яка говорить, про те, що 20% від цієї реклами мають бути спрямовані на потреби бійців АТО.

Журналістка видання «Точка опори» за вказаним на одному із білбордів телефонним номером зв’язалась із представником цієї партії у м. Тернополі Брунарським Юрієм, який пояснив, що ці рекламні матеріали розклеювали різні рекламні фірми. З одною із них партія заключила договір, за яким замовник платить на 20% більше від вартості послуг, і в подальшому ці 20% будуть перераховані на потреби бійців АТО. На потреби якого конкретного військового підрозділу підуть ці кошти ним не було вказано.

Також незрозумілим є сам механізм перерахування коштів комерційною фірмою на рахунки військовиків, враховуючи особливості податкового законодавства і чи дійсно фірма, яка розклеювала ці білборди їх перерахує, а також те, чому саме визначено ставку у 20%, а не іншу.

Спостерігачі ОПОРИ в Тернопільській області вважають, що така політична активність у формі політичної реклами на білбордах задовго до офіційного старту виборчого порушує процесу має ознаки агітації та порушує принцип рівних можливостей.

Читате на цю тему: