Ліфт працює, сходові клітки ремонтують, а дашок над підвалом уже замінили. Такі будні 8-го під’їзду на проспекті Злуки, 55, застали журналісти ІНТБ вранці 20 січня. Так прореагував ЖЕК на програму «Гаряча лінія», яка вийшла в ефір телеканалу у п’ятницю, 13 січня. У ній мешканці жалілися на погану роботу приватного підприємства, яке обслуговує даний будинок.

Особливо турбував людей стан ліфта, роботу якого знімальній групі «Гарячої лінії» побачити не вдалось. Однак у ЖЕКу стверджують, що це – простий збіг обставин. Ліфт до і після приїзду журналістів працював і скарг про збій у його роботі не було.

Олег Попадюк, головний інженер по ліфтах: «Схемою ліфта передбачено, що коли людина приїжджає на поверх, за нею закриваються двері. Після того ліфт на тому поверсі буде стояти 8-10 секунд, поки не спрацює електрична система, щоб знову його можна було викликати. Я так думаю, що в даний момент просто так попали».

Олег Попадюк каже, ліфт і справді потребує капітального ремонту, оскільки йому вже 30 років. Однак його стан задовільний і користуватись ним безпечно.

Олег Попадюк, головний інженер по ліфтах: «Минулого року проходили експертне обстеження ліфтів по проспекту Злуки, 55. І є відмітки в паспортах ліфтів, що вони придатні до подальшої експлуатації».

Мешканці цікавились, чому не ремонтують дашки над під’їздом і підвалом та сходові клітки. Над підвалом підприємство дашок уже полагодило, інший обіцяє облаштувати, коли це дозволять зробити погодні умови, а сходові клітки журналісти застали у процесі ремонту.

Катерина Садівник, заступник директора ПП «Люкс»: «Ремонт дашка із технічної сторони зараз не може проводитися, оскільки погода не відповідає. Це буде робитися в літній період. Як ви бачите, все поправилося, зробилося, сходову клітку розпочали ремонтувати».

Ще одним каменем спотикання між мешканцями та обслуговуючим підприємством є кут на розі будинку, з якого відпала парапетна плита. Її працівники ЖЕКу відновили. Проте через підтікання відстала облицювальна плитка. Щоб вона нікого не травмувала, прийняли рішення її оббити. Під час проведення цих робіт плитка впала і пошкодила антену супутникового зв’язку одного з мешканців під’їзду. Однак підприємству стверджує, що матеріальну шкоду її власнику відшкодували.

Катерина Садівник, заступник директора ПП «Люкс»: «Підприємство відкупило цю тарілку. Закуплений новий передавач. Чому він не поміняв – це вже його питання. А йому підприємство відшкодувало».

Даний кут підприємство обіцяє цього року відремонтувати. Це зроблять, як тільки знайдуть тих, хто погодиться виконати ці висотні роботи. Ремонт міжбудинкового проїзду теж запланували на цей рік, однак чи буде він капітальним, ЖЕК не знає – усе залежатиме від коштів.

Микола Юліанович у 8-му під’їзді проспекту Злуки, 55, мешкає з часу введення будинку в експлуатацію, а саме – з 1981 року. Він більше 11 років пропрацював у ЖЕКах, а тому добре знає специфіку їх роботи. Станом свого під’їзду чоловік задоволений.

Микола Юліанович, мешканець 8-го під’їзду на проспекті Злуки, 55: «Завжди фарбується, завжди прибирається. Дуже сумлінні в нас прибиральниця і двірник».

Такі проблеми виникають, зазначають у ЖЕКу, через те, що мешканці не завжди знають плани підприємства. А стан під’їзду багато в чому залежить від культури поведінки самих людей.