«ВКонтакті» зберігає перше місце серед російських соціальних мереж, але розрив з «Однокласниками» скорочується, йдеться у звіті аналітичної компанії ComScore. Зростання аудиторії «ВКонтакті» забезпечують закордонні користувачі та мультимедійний контент. В Україні схожа тенденція.

Росія зайняла третє місце в рейтингу дослідницької компанії ComScore, за часом, який користувачі інтернету з різних країн проводять у соціальних мережах.

У жовтні 2011 року жителі Росії провели там в середньому 10,4 годин. Ними користуються 88% аудиторії рунета.

«Поведінка у соціальних мережах дуже залежить від географічного і демографічного фактора», – говорить дослідницька компанія.

За кількістю часу, проведеного на соціальних інтернет-майданчиках, Росія поступається Аргентині, показник якої становив у жовтні 10,7 годин та Ізраїлю із показником в 11,1 годин.

За Росією в рейтингу йдуть Туреччина (10,2 години), Чилі (9,8), Філіппіни (8,7), Колумбія (8,5), Перу (8,3), Венесуела (7,9) і Канада ( 7,7), замикає першу десятку.

П’ять з десяти найбільш соціально активних інтернет-ринків припадає на Латинську Америку – це Аргентина, Чилі, Колумбія, Перу і Венесуела. Користувачі з Латинської Америки сидять в соціальних мережах 28% від загального часу, проведеного в онлайні. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – 11%.

Facebook, за даними ComScore, є третім найбільшим інтернет-майданчиком в світі, поступаючись лише сайтам Google і Microsoft. У жовтні клієнтура соціальної мережі посіла 55% світової аудиторії – на неї припадали три з кожних чотирьох хвилин, проведених користувачами в соцмережах, і одна хвилина з семи проведених в глобальній мережі.

За підрахунками дослідницької компанії, ця соціальна мережа не скрізь є лідером.
За даними ComScore, на сьогоднішній день Facebook не займає провідних позицій на семи ринках – в Бразилії, Китаї, Японії, Польщі, Росії, Північної Кореї та В’єтнамі. У Бразилії її обганяє Orkut, в Японії – мережа мікроблогів Twitter, в Польщі це Nasza-KLASA PL, в Північній Кореї – Naver.com кафе.

Українських користувачів Інтернету, традиційно, зараховують до росіян, оскільки ті користуються російськомовними розкладками клавіатури та налаштуваннями.