Перше трофі – змагання з подолання бездоріжжя на позашляховиках або мотовсюдиходах – пройде у Тернопільській області 26-27 серпня. Старт – біля села Рай.

.

“Бережани трофі-2011” – це змагання на орієнтування на місцевості, пояснює президент Федерації автоспорту України в Тернопільській області Сергій Чапрак. Принцип турніру: “Не нашкодь природі, не нашкодь людям, не нашкодь цінностям, що створені людьми та природою”. Організатори підготують маршрут бездоріжжям завдовжки 80 км.

– Мета заходу – пропаганда позашляхового автоспорту, здорового способу життя, – каже він. – Також ми хочемо привернути увагу громади та ЗМІ до екологічних проблем. Не останнє місце – за вивченням і пошуком історичних пам’яток. Ми прагнемо, аби якомога більше людей познайомилися з історією рідного краю, традиціями та звичаями.

Довжина маршруту, по суті, залежатиме від майстерності штурмана. Адже кожен екіпаж отримає карту з контрольними позначками, куди треба буде обов’язково заїхати. Звісно, у кінці змагань організатори відзначать найсильніших – кубками і грамотами.

– Вступний внесок з одного транспортного засобу – 250-400 грн, – додає він. – Ці кошти використаємо на матеріально-технічне забезпечення змагань. Адже маршрут – складний. Хочу нагадати потенційним учасникам: у даному змаганні швидкість – не головне!

Одна фізична особа може заявити для участі один екіпаж. Усі його члени не мають бути молодшими 16 років. Водій повинен володіти посвідченням водія категорії “В”.

– Кількість членів екіпажу не має перевищувати кількості сидячих місць в авто. При оформленні документів треба вказати всі дані екіпажу, – каже пан Чапрак. – До участі в змаганнях допускатимуть справні колісні повнопривідні авто з колісною формулою 4х4, що пройшли реєстрацію і мають схвалення технічної комісії.

Автомобіль, звісно, повинен бути у справному стані, відповідати вимогам Правил дорожнього руху України, мати поліс ОСАГО. Обов’язковою є наявність справних провушенів – буксирувального устаткування чи фаркопів – спереду та ззаду.

– Спорядження авто має бути відповідним, – каже чоловік. – Запас пального – на 400 км асфальтованою дорогою. Учасникам потрібен цифровий фотоапарат, GPS-навігатор, мобільник. Ми також надамо всім рекомендації щодо технічного спорядження.

Залік у змаганнях відбуватиметься у таких групах: серійні позашляхові автомобілі (туризм ТР-1), підготовлені позашляхові авто (ТР-2, ТР-3) та мотовсюдиходи (ATV). Причому стартуватимуть останні з так званого прологу – спеціальної траси завдовжки 2 км. Її облаштують там, аби глядачам було зручно стежити за змаганням. Результат, отриманий екіпажем на цьому етапі, додадуть до загального – при визначенні переможців.

– Оскільки змагання триватимуть два дні, – підсумовує він, – ми підготуємо табір з наметами. Для замовлення номерів учасникам на вибір запропонуємо готелі.

“20 хвилин”