Керівник служби автодоріг у Тернопільській області віднедавна очолює відділ контролю і документального забезпечення Державного агенства автомобільних доріг України.

Чиновник перебрався до столиці напередодні президентських виборів і навіть претендує на посаду заступника агенства.

Подробиці кадрового переміщення та скандал, пов’язаний з цим, розповідає “Економічна правда“.

Голова “Укравтодору” Славомір Новак фактично уповноважив скандального екс-начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдана Юлика виконувати обов’язки свого заступника.

Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив перший заступник міністра економіки Максим Нефьодов.

25 квітня Новак уповноважив Юлика візувати всі проекти нормативних актів “Укравтодору”, координувати всю роботу по дорожньому будівництву, підписувати всі документи (які можна делегувати).

“Схоже, у нас тепер новий керівник Автодору”, – пише Нефьодов. Він нагадав також про “знамениту дорогу Тернопільщини, яку розбили на 177 шматків по 40 метрів, аби уникнути тендеру”.

Мова йде про 177 договорів Служби автомобільних доріг у Тернопільській області, укладених у 2018 році з місцевою та маловідомою компанією “БМБуд”.

Сума кожного з цих договорів не перевищувала 200 тисяч гривень, тобто дозволяла не проводити відкриті торги та уникнути уваги, що прикута до великих цифр та маловідомих фірм.

Загальна сума – 26,8 млн гривень. Як виявилося, йшлося не про 177 доріг у Тернопільській області, а лише про сім. А така кількість угод зумовлена тим, що дороги поділили на відтинки до 40 метрів і на ремонт кожного уклали окремий договір.

ТОВ “БМБуд” належить тернополянам Олександру Івахіву та Андрію Самарику. Крім цієї фірми вони спільно володіють також фірмами “БМ-Буд” (різниця лише в написанні), “Тернопіль транс сервіс” та “Експерт проект плюс”. Усі фірми зареєстровані на одну адресу – м. Тернопіль, вул. Микулинецька, 3А, офіс 214.

Нефьодов пише, що після цього Юлик пішов на підвищення і був переведений в центральний апарат Укравтодору, керувати департаментом якості.

“24 квітня Новак запропонував призначити героя своїм першим заступником. Кабмін дебатував питання і вирішив все таки хоча б перевірити факти. 25 квітня Новак просто уповноважив Юлика візувати всі проекти нормативних актів Укравтодору, координувати всю роботу по дорожньому будівництву, підписувати всі документи”, – підсумував заступник міністра економіки.

Микола Топалов, ЕП