У Тернополі встановили вже три паркомати. На черзі – четвертий. А коли на дорозі з’явиться ще триколірна розмітка, згідно закону, водії змушені будуть сплачувати за годину паркування по 4 гривні.

Та незважаючи на те, що у центрі вже є паркомати (середня вартість одного, до слова, 400 000 грн.), поряд із ними продовжують працювати паркувальники. А все тому, що чиновники і самі не вірять у ефективність технічних засобів. «На даний час свідомість мешканців невисока для того, щоб просто стояв паркомат і водій йшов до нього сплачувати. Паркувальники є для того, щоб показати людям, де є паркомат і як ним користуватися», – сказав заступник начальника управління транспорту, комунікації та зв’язку міської ради Олег Вітрук.

Ми намагалися з’ясувати, скільки ж коштів до міської казни приносять дороговартісні апарати, якими мало хто користується. Як з’ясувалося, «місту приносять кошти не паркомати, місту приносить кошти сплата оператором паркування обов’язкового податкового збору за паркування. Незалежно, скільки він отримав доходу, в нього є фіксована ставка, яку він зобов’язаний сплатити», – відповів Олег Вітрук.

Тим часом, згідно закону, серйозних методів впливу на водіїв, які не сплатили за паркування, немає. Тож наразі паркомат виконує не свою основну, а іншу супільно-корисну функцію: з його допомогою можна поповнити рахунок мобільного зв’язку.