Політична війна, яка сьогодні розгорілася навколо Служби автодоріг в області та її керівника Юлика Б.І., спонукає нас розібратися, чи є це «проплаченою акцією» деяких політиків, чи насправді ж в дорожній галузі відбуваються «дорожні афери»?!

Бойко ВолодимирМи провели незалежне журналістське розслідування. Виявляється, що Служба автомобільних доріг в області та державне підприємство «Тернопільський облавтодор» – це дві різних структури. Служба автодоріг є власником доріг державного значення в області, а Облавтодор є виконавцем робіт тільки державного підпорядкування. Згідно установчих документів, які надала нам САД (Служба автодоріг в області), ця організація не має жодних правових підстав впливати на господарську діяльність як державних підрядних структур, так і приватних.

Діяльність САД полягає в забезпеченні безпечного та безперешкодного проїзду транспорту шляхами Тернопільщини, залучивши до ремонту та утримання доріг державні та приватні підприємства.

За офіційною інформацією, отриманою в САД, з початку 2014 року на ремонт автодоріг в області надійшло 47 млн. грн., з яких 37 млн. грн. перераховано ДП «Тернопільський облавтодор» за виконані роботи. Для порівняння, за аналогічний період минулого року отримано 109 млн. грн., і 67,9 млн. грн. з них перераховано ДП. У відсотковому співвідношенні це 62%. А у порівнянні у 2014 році ця цифра сягає 79%.

Незважаючи на наведену статистику, попереднім керівництвом ДП «Тернопільський облавтодор» допущено заборгованість по заробітній платі (станом на квітень 2014 року). До відома, новий керівник ДП Іваниця Ю.І призначений у квітні цього року. Незважаючи на негативну тенденцію у фінансуванні станом на 20 жовтня, заборгованість із з/п скоротилася до 3 місяців.

Незважаючи на низький рівень фінансування, цьогоріч не зменшилися обсяги виконаних робіт, а навпаки, збільшилися. У минулому році проведена повна заміна дорожнього покриття на 8 км автомобільних робіт, а станом на 20 жовтня (від початку року) вже повністю відремонтовано 26 км автодоріг, і роботи продовжуються. Єдиний нюанс – ремонтні роботи підрядні організації проводять за власні обігові кошти.

Висновок: Служба автодоріг в області, і зокрема її керівництво не має жодного стосунку до виникнення заборгованості з виплати заробітної плати ДП «Тернопільський облавтодор» та організації роботи «Деренівського асфальтобетонного заводу».

Отже, напрошується висновок, що публікації, які висвітлюють одні і ті ж інтернет-видання протягом останнього часу, спрямовані на те, щоб ввести в оману тернополян та скомпрометувати діюче керівництво САД в області. Кому це вигідно? Це тема наших наступних публікацій!