Відтепер до підприємців та власників різних закладів звертаються із попередженням забрати рекламні засоби з вулиць міста, якщо немає укладеного Договору на тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів для розміщення тимчасової реклами. Так, підприємці міста скаржаться, що не знали про це зобов’язання і обурені подібного роду попередженнями і демонтуванням їхніх рекламних об’єктів.
Рішення про обов’язкову наявність цього договору було прийняте виконавчим комітетом міської ради 15 лютого. Згідно нього, місця для розташування об’єктів зовнішньої реклами надаються розповсюджувачам на підставі договору, який укладається із комунальним підприємством «Житлово-комунальне управління».
—Площа місця для розташування наземних та дахових об’єктів зовнішньої реклами визначається як сума площі їх горизонтальної проекції на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра по периметру горизонтальної проекції цієї конструкції, — пояснюють у комунальному підприємстві міської ради «Парк Загребелля».
Тимчасове користування місцем для реклами не безкоштовне. Так, розмір плати значається в договорі і складається з базового тарифу, площі місця розташування та коригуючих коефіцієнтів, на які послідовно перемножується базовий тариф. Це означає, зона різні види рекламних об’єктів свої ціни: щит, що стоїть на землі — 30 грн за квадратний метр, щит на фасаді будинку — 50 грн, щит на опорах вуличного освітлення — 30 грн, рекламна вивіска, напис на будівлі — 20 грн за квадратний метр і дахові конструкції — 50 грн за квадратний метр.
У ході регулярних обстежень міста при виявленні самовільного розміщення рекламних засобів розповсюджувачу надсилають письмове попередження з проханням укласти договір, а вже при повторному виявленні об’єктів реклами їх будуть демонтовувати без попередження.
Олена Лисиця, Тернопільська липа
На фото: За такі “спотикачки” в Тернополі потрібно платити