Майже місяць Тернопільщиною «крокує» «Transimperia» або «Мандрівка старим кордоном». Команда із трьох учасників – фотографа, оператора та туриста – грунтовно досліджує мальовничі місця нашої області, її архітектурні та культурні пам’ятки. Пізніше на основі зібраного матеріалу створять якісний промоційний продукт для популяризації Тернопілля серед туристів. Цей проект також дасть можливість реально оцінити стан туристичної галузі в краї, наявність інфраструктури та багато чого іншого. Такий проект був ініційований і підтриманий громадською організацією «Туристична асоціація Тернопілля».

– Головним результатом проекту має бути створення потужного туристичного продукту, до якого увійдуть іміджевий проморолик «10 причин відвідати Тернопільщину», сторінка у соцмережі фейсбук, яка вже діє від першої подорожі, та багато іншого, – розповідає Наталія Волощук, голова асоціації. – Ми плануємо і надалі розвивати цей проект, адже є що досліджувати в нашому краї, є що вдосконалювати і що пропонувати туристам. Наша організація займається промоцією Тернопілля, розвитком рекреацій шляхом залучення інвестицій. Як на мене, проект надзвичайно цікавий не тільки для нас, а й для краєзнавців, поліграфістів, істориків та багатьох інших. Реалізовується він спільнокоштом засновників нашої організації. Водночас ми запрошуємо усіх зацікавлених осіб до співпраці і співфінансування цієї важливої справи, адже таким чином ми маємо можливість зберегти наше славне минуле для своїх нащадків, позиціонувати себе у світі як нація з чималими здобутками, примножувати зроблене пращурами.

Мандрують старим кордоном Андрій Кулян (ідея, сценарій, організація, підготовка та контроль фотографування), Тарас Хлібович (фотографування, фільмування, монтаж) та Роман Задорожний «Файні мандри» (туристичне спорядження). Під час першого етапу реалізації проекту вони мають об’їхати територію Тернопільської області з фільмуванням і фотографуванням. Хлопці виїжджають на об’єкти, збирають та аналізують інформацію, спілкуються з місцевими жителями, підприємцями, ведуть сторінку у фесйбуці. Другий етап передбачає аналіз отриманої інформації, монтування відео та опрацювання фотоматеріалів. За потреби робоча група виїжджатиме на додаткові зйомки. Третій етап буде найцікавішим, адже всі бажаючі зможуть переглянути фотовиставки з мандрівок, побувати на презентації іміджевого проморолика «10 причин відвідати Тернопільщину» та більше дізнатися про свій рідний край.

Творча команда проекту «Transimperia» уже побувала в Заліщиках, Підгайцях, Бережанах, Теребовлі, Микулинцях, Касперівцях, Ниркові, Козовій, Збаражі, Коропці. Дізнатися багато цікавого та слідкувати за перебігом подорожі можна тут.

Ольга Трач

Фото зі сторінки проекту у соціальній мережі