Освітній проект Українська Аграрна Школа 25 жовтня отримав визнання на всеукраїнському рівні, повідомляє прес-служба “Мрії”. Заснований компанією проект виграв «Премію HR-бренд» у номінації «Регіон».

«Премія HR-бренд» — незалежна щорічна премія за найуспішнішу роботу з репутацією компанії як роботодавця. Відзнака такою премією означає визнання успіху компанії бізнес-спільнотою серед експертів та колег, клієнтів і здобувачів роботи. Нагороджують проекти в таких номінаціях: «Столиця», «Регіон», «Україна», «Світ».

Протягом шести років «Премія HR-бренд» відзначає успішні проекти в такій галузі на території Росії, а з 2011 року і в Україні.

Журі складалося з 12 професіоналів з галузі рекрутмента, кадрового консалтингу та створення брендів. Визначали переможців в один етап, виставляючи оцінки за кожен проект. При оцінці проектів журі премії керувалося основними вимогами, як і при створенні HR-стратегій у всьому світі.

Експерти, які визначали номінантів, перш за все, звертали увагу на актуальність та сучасність методів реалізації проекту. Крім того, важливо було, щоб результати виконання проекту відповідали поставленим цілям та задачам.

«На церемонії нагородження журі відзначило важливість нашого проекту для аграрного ринку України. Аграрна школа виборола золото у своїй номінації саме через системність дій, які ми спрямували для вирішення спільних проблем ринку. Фахівці звернули особливу увагу на стратегічні цілі проекту, який діє задля вирішення кадрової проблеми виробничників». — повідомила Жанна Дуфіна, координатор проекту «Агрошкола».

До речі, почесні друге та третє місце вибороли компанія Інтерпайп (що належить Віктору Пінчуку – ред.) та компанія Eva відповідно.

Українська Аграрна Школа — довгостроковий проект, який має на меті забезпечити потреби компанії в кваліфікованих спеціалістах. Крім підготовки студентів до якісно нової роботи на виробництвах та створення бази резерву кадрів для компанії, такий проект дозволяє агрохолдингу впевнено вибудовувати структуру бізнесу на власних теренах.