Аби привабити туристів, Тернополю потрібні готелі, туристичне знакування та відповідний рівень сервісу.

Наразі ж місто може пишатися лише тим, що воно – екологічно чисте, із розміреним темпом життя. Тому у туристів бракує, вважає начальник управління стратегічного розвитку міста Михайло Окаринський.
– Коли приїжджають люди з Донецька, Харкова, то завжди кажуть, що наше місто – приємне для життя, привабливе, – розповідає він. – Їм подобаються наші парки, розмірений ритм життя. Проте власне туристичних об’єктів у нас небагато. Тому що після війни місто втратило своє архітектурне обличчя. Ті споруди, що залишилися, звісно, можуть зацікавити гостей, проте вони не є туристичними об’єктами з відкрити експозиціями.
На формування позитивного сприйняття Тернополя туристами чи гостями може вплинути й широка мережа розважальних закладів. Але лише цього – замало.
– Якщо говорити про туризм власне у Тернополі, то масово туристи сюди не приїжджають, – каже він. – Аби їх зацікавило наше місто, у нас мають бути туристичні об’єкти, готелі, інформація про них, Інтернет-сайт, туристичні вказівними, знакування кількома мовами. А також – туристичні пункти, де можна отримати дані про музеї, експозиції, картинні галереї, виставки, вистави і таке інше. У попередні роки нічого з цього не зробили!
Тому влада робитиме це нині. Зокрема, працюватиме над тим, аби Тернопіль став елементом туристичної логістики.
– За 50 км на північ – Почаїв. Туди прямує величезна кількість туристів, паломників з Росії, Білорусі, Східної України, – додає Михайло Окаринський. – На півдні – Зарваниця, що також приваблює велику кількість туристів – із Заходу та центру України. Турагенти повинні включити Тернопіль у ці маршрути.
За словами пана Окаринського, допомогло б місту і включення його у маршрути, пов’язані із замками Тернопілля та печерами.
– Тернопіль має стати туристично-логістичним центром, – додає він. – Задля цього ми нині вивчаємо досвід Грузії, Польщі. Вони вкладають величезні кошти у промоцію та створення інфраструктури. Так чинити варто в нам.
Важливим, на його думку, є й поліпшення якості надання послуг. Для цього спільно із фахівцями системи контролю якості розроблятимуть рекомендації. Врешті радитимуть гостям ті заклади, що приймуть нові стандарти.

Світлана ГРИВАС, “20 хвилин”