Як ми повідомляли, 3 серпня виконавчий комітет Тернопільської міської ради відмовився підняти варітсть проїзду у соціальних маршрутках,залишивши його на рівні 1,25 грн. в той час, коли перевізники просили збільшити тариф до гривні п’ятдесят. Вони знову звертаються до громадськості та влади міста за розумінням. Перевізники стверджують, возити пасажирів за 1,25 грн не те що не вигідно, але й збитково. Тож без підняття тарифу соціальні маршрути автобусів у Тернополі можуть просто зникнути, – повідомляє TV-4.

.

В Тернополі соціальних автобусів, що безкоштовно возять в необмеженій кількості пільговиків, а решту пасажирів за 1,25 грн, всього 21. Вони переважно працюють на тих маршрутах, які не охоплює тролейбусна мережа міста. Підняття вартості проїзду у соціальних маршрутках до 1,50 грн перевізники просять вже не перший місяць і наголошують – тернопільські соціалки залишилися єдиними в Україні, які досі возять пасажирів за 1,25 грн.

– Навіть у таких містах як Кременець, Чортків вже давно їздять по гривні п’ятдесят, а дехто і по дві гривні. Ми прекрасно розуміємо, що треба захищати людей, тому що тяжка ситуація із зарплатою, але ми хочемо, щоб зрозуміли і нас. Щоб не було такого, що в якийсь момент автобуси просто стануть, – каже директор ТОВ “Мега Сервіс” Роман Сполович.

– Якщо ми перевозимо від шістсот до вісімсот пасажирів, то нам ледь вичтачає заправити машину і заплатити зарплату водію. А за що тоді ремонтувати машини, за що платити податки? Якщо ми будемо так далі працювати, то наша безпека, якість перевезень зайде в тупик, -додає директор ТОВ АТК “Еталон” Анатолій Танчук.

– Це підняття проїзду до гривні п’ятдесят на незахищених верствах населення: пенсіонерах, інвалідах, – ніяк не відіб’ється, тому що вони й так їздять безкоштовно. А щодо звичайних пасажирів, то я не бачу різниці. Якщо йому їхати в маршрутному таксі і платити дві гривні, то він так само зможе їздити в звичайному режимі і платити гривню п’ятдесят, – зазначає голова асоціації перевізників та власників автобусів Тернополя Віктор Намака.

Відтак, перевізники знову просять владу міста переглянути третьосерпневе рішення, яке залишило попередній тариф. Начальник управління транспорту і зв’язку Тернопільської міськради Ігор Мединський вважає прохання перевізників небезпідставним і стверджує, що виконком попри бажання не змінювати вартість проїзду для населення у соціальних маршрутках, таки повернеться до цього питання.

– Правда, не знаю, як поставиться до цього виконавчий комітет, але думаю, ми повинні зрозуміти, що загубити 21 одиницю соціального транспорту – це якось неправильно, – каже Мединський.