Кожен охочий може долучитися до створення логотипу Тернополя – знака, за допомогою якого будуть представляти наше місто не тільки в Україні, а й за кордоном.

Створити логотип Тернополя для презентації міста на всеукраїнському та міжнародному рівні пропонують Тимур Скорбенко та Ярослав Качмарський з громадської органзації “Тернопільська липа”. Конкурс, за словами організаторів, триватиме до 1 травня. Про критерії оцінювання та умови поки що не йдеться – наразі формують робочу групу. Втім, сайт logo.ternopil.ua, де розміщуватимуть інформацію про конкурс, уже запрацював.
– Конкурс – це не лише звичайна боротьба дизайнерів. Це буде процес, упродовж якого для учасників проведуть майстер-класи, семінари, „круглі столи” на історичну, географічну тематику, мозкові штурми, – розповідає Ярослав Качмарський. – Тобто з робочою групою проведуть просвітницьку роботу, щоб після завершення конкурсу місто отримало логотип, який повністю передає його дух. Усі варіанти можна буде побачити на сайті logo.ternopil.ua.
За словами організаторів, місто потребує створення власного логотипу, особливо з огляду на наближення “Євро-2012”.
– Свої логотипи, впізнавані у всьому світі, мають багато міст Європи. Процес створення логотипу пройшли й деякі міста України, – продовжує Тимур Скорбенко. – Особливо він активізувався з наближенням “Євро-2012”. Швидше за всіх впорався Львів. Свої логотипи мають Донецьк та Чернігів. У Києві – аж чотири конкурси для створення логотипу. Наше місто у цьому плані відстало, хоча загалом ця ідея для Тернополя не нова.
Як запевняють організатори, вони проаналізували помилки аналогічних попередніх тернопільських конкурсів.
– Помилкою попередніх конкурсів була недостатня мотивація учасників, – додає Ярослав Качмарський. – А також те, що конкурс оцінювали люди, недостатньо компетентні у цьому. – Тепер розробник логотипу отримає винагороду, зокрема матеріальну. Що ж до майбутніх експертів, то роботу оцінять авторитетні дизайнери, які розробили уже не один логотип і зможуть адекватно оцінити рівень виконання.
Отож до участі в конкурсі запрошують дизайнерів, студії, представників мистецьких кіл, а також творчих і креативних людей.
“20 хвилин”