Два тернопільські пивні бренди активно воюють за вітчизняний споживчий ринок. “Микулинецьке” і “Опілля” намагаються вирости з статусу місцевих броварів і завоювати смаки багатої столичної клієнтури. Для цього постійно нарощується асортимент та обсяг випуску продукції.

Микулинецьке пиво найбільше люблять в Тернопільській областіВласники пивоварень Степан Троян та Ярослав Джоджик накинули оком і на сусідні області, де немає потужних конкурентів. Це – Волинь, Прикарпаття, Буковина і Хмельниччина.

Тернопіль має всі шанси стати третім центром пивоваріння Західної України після Львова і Рівного, адже якість янтарного напою made in Ternopil подобається все більшій армії пивоманів. Вони голосують трудовою гривнею в магазинах і кнайпах, вимагаючи у продавців свіже “Опілля” та “Микулинецьке”.

Як свідчать дані самих виробників, наведені Форбс, обсяг звареного хмільного трунку стрімко цьогоріч збільшився. Серед пивзаводів, які використовують традиційну пивну технологію, без пастеризації ПАТ “Бровар” з Микулинців на другому місці в країні! Лише за 5 місяців 2013 року там виготовили 386 тисяч дал. напою або 3,8 мільйонів літрів! Тернопільські пивовари з “Опілля” в рейтингу на 6-му місці. Вони задекларували виробництво 160 тисяч дал або 1,6 мільйонів літрів.

Середня вартість півлітрової пляшки тернопільського пива, в залежності від сорту – від 5 до 7 гривень, а бокал місцевого розливного в кафе і барах вартує від 8 до 10 гривень. Шляхом нескладних розрахунків можна припустити, що заробітки тернопільських пивоварів сягають восьмизначних цифр.

Так, продажі “Микулинецького” могли принести власникам від 40 до 50 мільйонів гривень, а на “Опіллі”за своє пиво отримали 15-20 мільйонів гривень. Звісно, від цих сум слід відняти витрати на сировину, заробітну платню та податки.