Депутати міської ради на сесії 20 грудня затвердили низку проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та реконструкції існуючих зупинок громадського транспорту з об’єктами торгово-побутового призначення.

Мова йде про зупинки «вулиця Лесі Українки», «вулиця Лук’яновича» (від центру) і «вулиця Новий Світ» (кінцева). Відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради земельні ділянки із зупинками надані в оренду на десять років із правом передачі землі в суборенду. Після проведення державної реєстрації договору оренди землі дані земельні ділянки (а кожна має по 0,0100 га) віднесуть до земель житлової та громадської забудови міста.

Депутат міської ради Тарас Юрик запідозрив у цьому щось неладне.

– У попередні роки існувала процедура щодо передачі на конкурентних засадах земельних ділянок під облаштування зупинок громадського транспорту. Чому зараз не застосовується? І право суборенди. Яким чином відділ технічного нагляду буде визначати структури, яким буде надано право в оренду? – вимагав пояснень Тарас Юрик.

Розвіювати недобрі думки депутата одразу взявся міський голова Сергій Надал.

– Завдяки тому, що в попередні роки на «конкурентних» умовах видавалися, маємо всі зупинки, які не мають жодної зупинки громадського транспорту, нічим не накриті. Тільки продані пусті порожні земельні ділянки. Тепер передаються всі зупинки комунальному підприємству, яке на конкурсних умовах буде визначати того інвестора, який вкладе кошти і збудує там зупинку громадського транспорту, – сказав мер.

Також до порядку денного були внесені аналогічні питання і по зупинці «бульвар Куліша» (до центру), що на вулиці 15 Квітня, зупинки «вулиця Вербицького» і «Дендропарк» (від центру) на вулиці Бережанський. Проте дані питання на цій сесії зняли з розгляду. Як уточнив Сергій Надал, з ініціативи авторів.