У наступному році в Україні вперше запровадять «Єдиний  державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов».

Як розповів начальник відділу квартирного обліку та нерухомості міської ради Богдан Малимін, програму буде створено в електронному варіанті.

– Це перелік буде громадян з усіма їхніми даними, які у нас зараз практично ведуться тільки в паперовому варіанті. Це їхні клопотання, це всі довідки. Електронний реєстр спростить розшукову роботу. Спеціаліст, який буде працювати з даним державним реєстром, заходить в базу і за прізвищем, за вулицею, за адресою зможе за лічені секунди знайти людину і підняти всю документацію, яка була подана цією людиною, – розповів чиновник.

Електронний реєстр охопить людей, що стоять сьогодні на черзі, а також тих, хто живе у гуртожитках. Поновлювати облікові дані громадянам, які перебувають на квартирному обліку, потрібно кожен рік. Для цього у відділ квартирного обліку необхідно подати низку документів.

– Довідки із ЖЕКу, з місця роботи на дорослих членів сім’ї, довідку з інвентарного бюро про наявність зареєстрованого права власності щодо всіх зареєстрованих, копії свідоцтв про одруження, про народження дітей, ксерокопії паспортів і пільгових документів, – перелічив Богдан Малимін.

Додамо, що сьогодні у Тернополі в черзі на квартиру стоїть майже 13 тисяч тернопільських сімей. Квартирний облік ведеться по 10 списках. Серед них – загальний, позачерговий, список інвалідів війни, сімей-чорнобильців двох категорій, учасників бойових дій, списки осіб, що підлягають відселенню із забрудненої зони, військо службовців, кооперативних списках та кооперативних позачергових.