Як і слід було очікувати, віруючі у парку Національного відродження не полишають місця своїх багаторічних молитов. Сектанти, як їх називає більшість тернополян, співали релігійних пісень та молилися і в неділю.

.

Наразі забудову у парку знесли не повністю. Тут поміж дерев височіє вежа-дзвіниця, поруч стоїть нерухана засклена капличка з великим розп’яттям всередині. Залишили цілою і частину паркану – справа у гущі дерев.

Решта – розвалено важкою технікою. Лежать потрощені легкі споруди із скла та металу, яких на території незаконного «духовного центру» налічувалося кілька. Цей пейзаж обрамляє такий же розвалений цегляний паркан. Від центральної споруди залишилася гола земля – розвалені конструкції встигли вивезти. Тут же, на доріжці мирно стоїть «герой» п’ятничних фото- та відеохронік – великий жовтий екскаватор.

Джерельце, якому в майбутньому хочуть надати статусу пам’ятки природи, тепер відкрите для усіх. Втім, пересічні тернополяни не поспішають спробувати “цілющої” води. Учора, як переконався наш кореспондент, до джерела підходили лише люди, що молилися тут. Дехто набирав воду буквально десятками літрів.

Біля місця, довкола якого виник неабиякий резонанс, з цікавістю зупинялися тернополяни, що в неділю в обідню пору гуляли парком. Більшість із них обговорювали, звичайно ж, події довкола знесення забудови. Хтось переконував, що будівництва простіше було не допустити, аніж тепер валити хрести, а хтось висловлював припущення щодо психічного здоров’я «сектантів». Від імені останніх «виступав» бородатий чоловік років 50-ти, який голосно наводив власні аргументи.

А тим часом розвалини колишнього храму невизнаної релігійної громади облюбували діти. Хлопчаки з цікавістю бігали довкола, лазили по купах битої цегли, смикали за мотузки та дроти, що звисають із «дзвіниці».

Отож, більшу частину забудови розвалили – влада з допомогою міліції та екскаватора показала свою тверду руку. Довалити решту і вивезти все на смітник – справа техніки. Але, мабуть, історія на цьому не завершиться. Адже малоймовірно, що люди, здебільшого старшого віку, для яких віра у з’явлення Богоматері біля джерельця є сенсом життя – збайдужіють і відречуться цього місця…