Підприємці та звичайні тернополяни, які відвідали нововідчинений магазин німецької роздрібної мережі METRO розчаровані та здивовані. Замість великого супермаркета, як в сусідній обласних центрах, іноземна компанія для Тернополя організувала так звану базу – більш підходящу для невеликого райцентру.

.

У пристосованому приміщенні, колишнього складу або ангару, поряд із заводом “Оріон” пропонують нехитрий вибір продуктів харчування, дешевий туалетний папір і скромний набір канцтоварів. Ні побутової техніки, ні посуду чи одягу клієнтам не пропонують.

Тернопільське МЕТРО – це магазин розміром з гуртовню “Пакко”, менший за магазини “Сільпо” чи “Ровекс”. Пропонований асортимент, м’яко кажучи, скромний: три види олії, стільки ж – мінеральної води, більшість продуктів фасовані в мішки або великі упаковки, м’сний та овочевий відділи – мізерні за площею і теж не багаті асортиментом. Очевидно в німецькій компанії вирішили, що для тернопільського клієнта сама назва мережі є достатньої підставою нести сюди гроші, тому ціни на більшість товарів вищі – від середніх по гуртовнях міста. Наприклад, за літр олії відомої марки “метрівці” правлять по 14,53.

Опитані нами місцеві підприємці відверто розчаровані: вони сподівалися на те, що відкриття у нас магазину такої поважної фірми покращить конкуренцію в місті, розширить асортимент та знизить ціни. На жаль такого не сталося.


На фото: такий красивий супермаркет Тернополю “не світить”