Як ми повідомляли, у Тернополі до кінця року планують замінити старі світлофори на нові світлодіодні. Управляти ними будуть дистанційно. Для цього створять спеціальний диспетчерський центр, куди оперативно надходитиме інформація про будь-яку поломку. В перспективі, у нашому місті хочуть вийти на інтелектуальну систему управління дорожнім рухом. Адже на сьогоднішній день ніхто достеменно не знає: скільки, по якій вулиці і в якій годині проїжджає.

– Тобто, ніхто не веде моніторинг трафіку. Ніхто не здійснює аналітики, яка була ще за радянських часів. Зараз ми це пробуємо відновити. Якщо буде правильно організований транспортний потік по місту, тоді ми зможемо уникати пробок, робити «зелені хвилі», про які так багато говорили, розвантажити деякі перехрестя, можливо десь робити реверсійний рух, десь можливо обмежувати у певні години, – пояснив заступник міського голови Владислав Стемковський.

Не зовсім розуміє чиновник тих дискусій, які зараз точаться навколо ймовірністо дозволу на проїзд транзитного транспорту після 20.00 години центральною частиною міста. Адже о цій порі, впевнений Владислав Стемковський, Тернопіль починає «засинати».

– Для чого спускати транспорт на низ на Живова, здійснювати коло, розбивати і так ті розбиті дороги, якщо той самий таксист чи легковий транспорт може проїхати транзитом тих двісті метрів через центр. Це з 20.00 години вечора, наприклад, до 6.00 чи 7.00 ранку. Ця дискусія – це типу глухий зі сліпим. Коли б у нас були на руках цифри, аналіз, моніторинг трафіку, тоді б ми могли щось доводити, – вважає заступник мера.

Обладнання, яке може зчитувати дорожню аналітику, вартує не дуже дорого. А користі від нього, каже Владислав Стемковський, буде чимало. Найголовніша –  як правильно організувати рух транспорту у Тернополі.