Похорон Олександра Остапієнка відбувся у четвер, 15 вересня, на дев’ятий день після його смерті. Страховій компанії вдалося узгодити усі спірні моменти з турецькими лікарями, які не хотіли віддавати тіло покійного.
.
Нагадаємо, тернополянина Олександра Остапієнка під час відпочинку в Туреччині госпіталізували через біль у нозі. За кілька днів ногу ампутували. Ще за тиждень — 7 вересня – чоловік помер. Тіло турецькі медики не хотіли віддавати, поки страховики не сплатять 50 тисяч доларів за лікування. Страховики ж погоджувалися заплатити на 20 тисяч доларів менше, оскільки їхній клієнт був застрахований на 30 тисяч доларів.
Лише через тиждень після смерті тіло тернополянина привезли додому.
– Не знаю, як вчинить родина Сашка, але я думаю, що доречно судитися з турецькими медиками, – вважає брат дружини покійного Володимир. – Тримати тіло і не віддавати родичам – дуже неетично з боку турецьких медиків. Якщо у них є якісь суперечності зі страховою компанією, то вони мали б це вирішувати у судах. А тримати тіло у заручниках – це знущання над родиною покійного.
Увечері, 14 вересня, тіло Олександра привезли літаком в Івано-Франківськ. Звідти дружина, мати та друзі покійного привезли його у Тернопіль.
Сестра покійного — Світлана розповіла, що турецькі медики не тільки не віддавали тіло померлого брата, а й не хотіли відпускати матір, котра була біля нього у лікарні.
– Саша помер 7 вересня, а мама приїхала з Туреччини лише 10 вересня, – розповідає Світлана. – Турецькі медики не хотіли її відпускати поки не буде заплачено бодай частини суми за лікування Сашка. Спочатку до нас додому телефонували з турецької лікарні і просили заплатити 15 тисяч доларів, потім розбили цю суму на три частини і просили для початку заплатити бодай 5 тисяч.
Родичі та друзі Олександра Остапієнка зібрали частину коштів і готові були проплатити, однак у страховій компанії порадили не робити цього.
– Нам сказали, що в жодному разі не потрібно нічого платити, – розповіла Світлана. – Бо потім цих коштів нам ніхто не поверне, навіть якщо страховій компанії вдасться узгодити з турецькими лікарями усі спірні моменти.
За словами Світлани, саме представник страхової компанії допоміг матері покинути лікарню та виїхати додому. Жінка говорить, що після всього того, що трапилося родина покійного не збирається ні з ким судитися.
Усі витрати за надані медичні послуги та репатріацію тіла взяла на себе страхова компанія “Еталон”.
– Випадок виявився дуже складним, – розповідає директор департаменту особливого страхування Страхової компанії “Еталон” Ярослав Юзва. – Наші спеціалісти провели експертизи виставлених рахунків та ряд тривалих переговорів. Зважаючи на великий досвід і компетентність наших фахівців, а також завдяки довгостроковим партнерським відносинам із турецькою асистуючою компанією, яка займається організацією надання медичної допомоги застрахованим на території Туреччини, нам вдалося досягти домовленості з турецькою клінікою про зниження суми рахунків. Завдяки цьому всі витрати, пов‘язані зі страховим випадком, вмістилися в межі страхової суми за договором страхування, а саме у суму 30 тисяч доларів США.
За словами Ярослава Юзви, моніторинг рахунків медичних закладів – це щоденна робота фахівців страхової компанії, що займаються медичним страхуванням.
– На жаль, медицина – це бізнес, як в Україні, так і за кордоном, – додає Ярослав Юзва. – Людям достатньо часто доводиться платити за зайві дослідження і маніпуляції, так як вони не здатні оцінити їхню необхідність. Саме тому ми завжди попереджуємо застрахованих – візит до лікаря необхідно узгоджувати зі страховою компанією, щоб вона мала можливість контролювати лікування.
Василь Солтис, “20 хвилин”