Депутати міської ради на сесії 16 грудня затвердили програму туристичної галузі міста Тернополя на 2012-2015 роки. Пріоритетне завдання, яке собі поставила на найближчий час міська рада, є створення туристичного бренду міста. На це передбачили 150 тисяч гривень (загалом ж програма «потягне» на 3 мільйони 470 тисяч). Як запевнив міський голова Сергій Надал, процес так званого брендування міста вже розпочався. Орієнтовно до осені наступного року Тернопіль матиме власний бренд, який асоціюватиметься виключно із нашим містом.

– Для цього ведеться підготовча робота не тільки в середині міста, а й за його межами. Вивчається думка, із чим асоціюється Тернопіль у людей в Україні, за кордоном. Крім того, обираються якісь такі знакові моменти, щоб було б усім цікаво подавати як знакування міста, – пояснив мер.

Під час розгляду програми на сесії, найбільше запитань до розробника – управління стратегічного розвитку міста – було у депутата Василя Лукіна. Останній намагався дізнатися, яким чином влада планує залучати у Тернопіль туристів. Власним баченням із цього приводу з регіоналом поділився Михайло Гладкий. Депутат вигукнув із залу: «На кордонах будемо стояти»…

Водночас начальник управління стратегічного розвитку Михайло Окаринський розтлумачив, що увесь розвиток туристичної галузі міста буде зосереджений навколо тернопільського ставу. Оскільки Тернопіль немає іншої туристичної атракції і архітектурно не представляє такого інтересу, як, наприклад, Львів чи інші міста. Крім того, Тернопіль має шанс стати великим туристично-логістичним центром для релігійного туризму. Однак і цього замало.

– Залучити і привести сюди за руку туристів неможливо. Є цілий комплекс інформаційних заходів, коли турист вже сюди приїде. Для нього треба створити комфортні умови перебування, зрозумілу для нього інформаційну систему, де він зорієнтується куди йти, що йти, допомогти. Комплекс усіх заходів у кінцевому плані приведе до того, що туристи будуть себе тут  почувати комфортно, будуть сюди приїжджати і, таким чином, наше місто буде наповнюватись тими додатковими коштами, – пояснив Михайло Окаринський.

Окремим пунктом програми депутати включили до туристичної мережі міста тернопільський замок і передбачили проведення окремих заходів для створення у ньому туристичного центру.

На фото: Ресторан “Братислава” який належить депутату-свободівцю якраз на границі Тернополя

Статті на тему: