У київського “Динамо” новий спонсор – банк “Надра”, котрий належить мільярдеру з Тернопільщини Дмитру Фірташу.

Дмитро ФірташОчікується, що спонсорські відрахування киянам становитимуть 25 млн. гривень на рік. Угода укладена терміном на три роки.

У пакет з генеральним спонсором, як правило, включається, не тільки реклама на футболках. Спонсор отримує право використовувати футболістів у своїй рекламі, отримує доступ до бази вболівальників клубу і можливість просувати в їх середовищі свої послуги. За словами фахівця, клуб також може надати генеральному спонсору для розміщення реклами бігборди на стадіоні, іноді – навіть ложу стадіону.

Останні шість років генеральним спонсором «Динамо» був ПриватБанк, чий логотип красувався на футболках клубу. Один з основних акціонерів фінансової установи Ігор Коломойський охолов до українського футболу і скоротив витрати на фінансування низки футбольних клубів.

Джерело: 0352.com.ua