Чинний мер став головним новинарем початку тижня. Дещо зі сказаного досить раціональне. Сортувальні лінії, якими «забивали баки» тернополянам та жителям Малашівців у пік сміттєвої кризи, досі не працюють. Більше того, вони навіть не встановлені.
Роман Заставний називає цю сумну ситуацію суперанекдотом.
– Одну лінію везли – недовезли, другу купили – недокупили, – каже він.
Нагадаємо, масований піар щодо надання урядом Тернополю у безкоштовне користування сміттєсорутвальної лінії, яка перебувала на балансу ДК «Укрекокомресурси», тривав наприкінці минулого року.
Насправді ж, за словами Заставного, частину цієї лінії привезли перед президентськими виборами і лишили її в одному з приміщень «Ватри».
– Орендної плати за неї не платять, нам на баланс цю лінію теж не передають, – бідкається мер. – Що далі буде – невідомо, бо вже неодноразово зверталися в Кабмін, щоб вони визначилися – дадуть нам її чи ні.
Здавалося б, є ж підстраховка від обласної ради. Але…
– Друга лінія – теж на рівні анекдоту, – продовжує Заставний. – Обласна рада у спішному порядку виділяла на неї 2 мільйони гривень, а потім сказали, що міська рада під неї не виділила ділянку. Тоді як насправді виділено аж 2 приміщення – одне для встановлення лінії, друге – для складування вторинної сировини. А в міському бюджеті передбачено 700 тисяч на встановлення лінії. От тільки лінії нема.
За словами Заставного, коли мерія попросила в облради нарешті надали цю лінію для встановлення, то отримала відповідь, що облрада сама її буде встановлювати.
– Ну встановлюйте і працюйте. Але лінії немає і ніхто не знає, де вона і чи взагалі вона існує в природі. Де ж тоді ділося 2 мільйони гривні бюджетних коштів, – цікавиться допитливий Заставний.
При цьому він підкреслив, що рішення про виділення 2 мільйонів приймала комісія соціально-економічного розвитку, а очолює цю комісію ніхто інший як один з основних опонентів мера на виборах Сергій Надал.
– Питання, чому комісія прийняла така рішення, – каже Заставний. – Якщо нам зараз скажуть, що ця лінія досі у Львові, то я готовий надати транспорт – поїдемо подивимося, чи вона там є. На скільки я знаю, ту лінію ніхто не хотів купувати, вона ж певно проржавіла давно.
Ну що ж, після таких заяв Кайда з Надалом мали б підсідати до Заставного та мчати до Львова. А на зекономлені на пальному кошти можна було б ще один сіті-лайтик для Надала зорендувати.