Українські бізнесмени отримали шанс непогано заробити на шубах – ціни на хутряні вироби, як і попит, стрімко ростуть, пише Економічна Правда

На початку 2010 року продажі шуб пішли вгору, а наявного на складах товару стало явно не вистачати для задоволення попиту, що здивувало продавців.

Причиною послужила аномально холодна зима і поступове відновлення купівельної спроможності українців, пише “Инвестгазета”.

Експерти відзначають, що невисокий рівень продажів зараз спостерігається тільки в середньому ціновому сегменті, в той час як дешева і дорога продукція розходиться “на ура”.

Знижки на старі колекції в цьому сезоні набагато скромніші, ніж у минулому, і не перевищують 35% – як на ринках, так і в спеціалізованих магазинах.

У цьому році реалізація нової колекції почалася вже в кінці літа – лідерами серпневих продажів на київському ринку були шуби вартістю 40-50 тис. гривень.

Крім того, учасники ринку прогнозують подальше зростання цін. У наступному сезоні шуби – як українські, так і імпортні можуть подорожчати ще на 50-70%, а спорожнілий ринок і зростаючий попит змусять продавців шукати нових постачальників.