Про роботу із зверненнями громадян у головному управлінні охорони здоров’я Тернопільської облдержадміністрації йшлося сьогодні на засіданні колегії облдержадміністрації.

Як зазначив начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Ігор Копачук, упродовж 10 місяців 2010 року до головного управління надійшло 471 письмових звернень, що на 29 менше ніж за відповідний період минулого року. На особистому прийомі у керівництва головного управління побувало 97 громадян.

Найбільше до головного управління звернулося жителів із Зборівського, Підволочиського, Чортківського, Шумського районів та Тернополя. Переважна більшість письмових звернень стосуються питань надання медичної допомоги, коштів на лікування, забезпечення ліками тощо.

У 2010 році 58 жителям області надано грошову допомогу на лікування та проведення операцій в сумі 106,3 тис. гривень.

Разом з тим, до обласної державної адміністрації упродовж 10 місяців ц. р. надійшло 225 звернень з питань медичного обслуговування та охорони здоров’я населення,  що становить 12,7 відсотка від загальної кількості.

Члени колегії ОДА визнали задовільною роботу начальника головного управління охорони здоров’я облдержадміністрації з організаційного забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян».

Водночас структурним підрозділам облдержадміністрації, районним державним адміністраціям, виконкому Тернопільської міської ради доручено забезпечити невідкладне створення умов для повної безперешкодної реалізації громадянами їх права звертатися  до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, установ, керівників підприємств і організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються їх статутної діяльності, заявами або клопотаннями щодо реалізації своїх особистих і законних інтересів.

Також дано доручення посилити персональну відповідальність керівників всіх рівнів за стан роботи із зверненнями громадян, забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», забезпечити дієвість «гарячих» телефонних ліній і телефонів довіри, повідомляє прес-служба ОДА.