Сьогодні немає підстав, аби попит на соняшникову олію змінився. Тож об’єктивних причин для зростання ціни на цю продукцію немає.

Відтак, чому у тернопільських магазинах подорожчала олія, вже з’ясовує Антимонопольний комітет. Уже порушили справу щодо ДП з ІІ “Сантрейд”, ТОВ “Кернел-Трейд” і ЗАТ “Пологівський олійно-екстраційний завод” – основних постачальників соняшникової олії в роздрібну торгівлю за ознаками зловживання монопольним становищем.

Нагадаємо, спочатку 2010/2011 маркетингового року роздрібні ціни на олію зросли в середньому на 16,17%: із 10,88 до 12,64 грн/л. у деяких регіонах країни вартість олії зросла до 16 грн/л. Отже, загальний ріст цін на олію за цей період становив 47%, пише 20 хвилин