Як правильно поводитися із телевізорами, описали у статті, яку опублікували на офіційному сайті ОДА. Далі – без коментарів:
«Щоб переконатися наскільки цей здавалось на перший погляд побутовий прилад покращує навчальний процес ми провели своєрідний експеримент.
Спершу, ми відвідали ЗОШ №6 міста Тернополя, де завітали на відкритий урок хімії у 7-Б клас. Там, за допомогою сучасної мультимедійної дошки, комп’ютера та відповідного обладнання діти мали змогу детально ознайомитися з темою заняття, далі за допомогою спеціальних реактивів та приладів учні вчилися проводити досліди.
Увесь урок ми записали на плівку, яку згодом показали на великому екрані плазмового телевізора в одній із сільських шкіл області.
«Щоб облаштувати такий сучасний кабінет хімії у нашій школі потрібно було 150 тисяч гривень, – зізнається директор школи Олександр Остапчук. – Проте, сьогодні діти мають можливість проводити різноманітні досліди та наглядно ознайомитися з тими чи іншими речовинами».
Облаштувати такий клас річ не з дешевих, тому далеко не в кожній міській школі сьогодні можна зустріти сучасний хімічний чи фізичний кабінети, а яка ж ситуація в сільських школах, ми вирішили з‘ясувати, завітавши у село Старий Скалат , Підволочиського району.
«У нас немає мультимедійної дошки, але уже є телевізор, – розповідає Андрій Скібньовський, директор Староскалатської ЗОШ І-Ш ступеня. – Сьогодні ми маємо змогу записати матеріали на диск чи флешку і під час уроку провести учням демонстрацію. Тому телевізор надзвичайно допомагає нам у навчальному процесі».
Так було зроблено і цього дня, коли записаний у ЗОШ №6 міста Тернополя урок хімії продемонстрували учням 7 класу школи у селі Старий Скалат. Діти побачили яким чином можна без пробірок і реактивів провести досліди.
«Сьогодні ми вкотре переконалися, що телевізори у школах й справді необхідні для покращення навчального процесу, – зауважив Володимир Долинний, перший заступник начальника управління освіти та науки Тернопільської облдержадміністрації. – Сьогодні у нас мета забезпечення телевізорами усі школи на 100 відсотків».