Як ми повідомляли, у Тернополі до кінця року планують замінити старі світлофори на нові світлодіодні. Управляти ними будуть дистанційно. Для цього створять спеціальний диспетчерський центр, куди оперативно надходитиме інформація про будь-яку поломку. В перспективі, у нашому місті хочуть вийти на інтелектуальну систему управління дорожнім рухом. Адже на сьогоднішній день ніхто достеменно не знає: скільки, по якій вулиці і в якій годині проїжджає.
Не зовсім розуміє чиновник тих дискусій, які зараз точаться навколо ймовірністо дозволу на проїзд транзитного транспорту після 20.00 години центральною частиною міста. Адже о цій порі, впевнений Владислав Стемковський, Тернопіль починає «засинати».
– Для чого спускати транспорт на низ на Живова, здійснювати коло, розбивати і так ті розбиті дороги, якщо той самий таксист чи легковий транспорт може проїхати транзитом тих двісті метрів через центр. Це з 20.00 години вечора, наприклад, до 6.00 чи 7.00 ранку. Ця дискусія – це типу глухий зі сліпим. Коли б у нас були на руках цифри, аналіз, моніторинг трафіку, тоді б ми могли щось доводити, – вважає заступник мера.
Обладнання, яке може зчитувати дорожню аналітику, вартує не дуже дорого. А користі від нього, каже Владислав Стемковський, буде чимало. Найголовніша – як правильно організувати рух транспорту у Тернополі.