Зізнаюся – з творчістю усіляких новочасних рок-гуртів знайомий не надто, їхніх учасників в обличчя просто не знаю, отож нехай не ображаються на мене хлопці з “Другої ріки” – їхнє зображення на величенькому рекламному щиті спершу викликало зовсім інші асоціації. А сам білборд здався чимось на зразок колажу чи змонтованого групового фото.
Вже опісля довідався, що реакція соцмереж на таку рекламну витівку є далеко не однозначною. «Найбільш поверхневе враження просте: чотири чоловіки, презервативи, секс. Як мінімум — посмішка. Реально. Смішно і несерйозно. Я не сумніваюся в популярності хлопців з «Другої ріки», але чесно, не всі знають, хто це. А маленький напис в лівому кутку плаката прочитати з автівки чи маршрутки практично нереально. Для багатьох — це чотири мужика, які з презервативом між собою по нотах…», – можна прочитати в одному з відгуків. Ну, може, справді варто було хлопцям з “Другої ріки” трохи додати в воду отої своєї ріки чарівного еліксиру в особі Тіни Кароль чи Світлани Лободи – для підкреслення гетеросексуальності змісту. Інакше оте “як по нотах”, виявляється, здатне викликати не зовсім доречні припущення…
Ігор Дуда