27 жовтня відбулася перша формаційна зустріч у рамках нового молодіжного проекту “Школа християнського аніматора” (ШХА), що з благословення архиєпископа і митрополита Тернопільського-Зборівського УГКЦ кир Василія Семенюка, почала діяти на теренах архиєпархії. Волонтери, а їх зібралося близько 80, прибули з різних парафій УГКЦ Тернопільщини та слухали лекції семінариста Романа Демуша, керівника програми та відповідального за дитячо-юнацький табір “Веселі канікули з Богом”.
На початку зустрічі з привітальним словом до молоді звернувя заступник голови комісії у справах молоді о. Олег Харишин. Священик подякував аніматорам, які цього літа долучилися до
“Ми хочемо підготувати аніматорів для праці з дітьми та молоддю під час літніх таборів, а також для катехитичної праці на парафіях протягом року, – каже брат Роман. – Це, в першу чергу, покращить рівень і якість душпастирської опіки над молоддю”. За його словами, основою для “Школи християнського аніматора” стала “запобіжна система виховання” св. Івана Боско, відомого італійського душпастриря, який відзначався особливим вмінням працювати з дітьми вулиці. На зустрічі присутні слухали інтерактивні лекції про явище аніматорства, “запобіжну систему виховання” та основи ігрології. Відтак відбулася практична частина, під час якої аніматори практикували проведення різноманітних ігор для молоді та дітей.
Програма передбачає підготовку аніматорів у кількох рівнях відповідно до їх досвіду і вміння з особливим акцентом на християнській моралі. “Ми прагнемо виховати добрих християн і чесних громадян, наближаючи їх до зустрічі з Христом, внаслідок якої вони навчаться виявляти Божу любов, жертвуючи своїми вміннями і даруючи себе іншим”, – додає семінарист.
Програма ШХА складається з розділу Live – щомісячні формаційні зустрічі на яких аніматори практично будуть вивчати та вдосконалювати методи та вміння в праці з дітьми та молоддю – та розділу Оn-line – дистанційна програма навчання, з використанням інтернет-ресурсів для підтримання сталого контакту із учасниками проекту, надаючи їм практичні завдання для виконання та теоретичний матеріал для ознайомлення.