На Тернопільщині більшає дітей з особливими потребами. Щоб інтегрувати їх у суспільство реалізовують інклюзивну освіту, яка передбачає навчання дітей з особливими потребами разом зі здоровими.
«Кількість інклюзивних класів варто збільшувати. Оскільки у таких класах особливі діти швидше розвиваються. А здорові дітки стають більш чуйні і добрі, здружуються, допомагають один одному. Коли дитина з особливими потребами навчається зі здоровими учнями, є значний прогрес у її розвитку», – відзначає начальник управління освіти Тернопільської міської ради Ольга Похиляк.
Дитина з особливими потребами має бути активним учасником освітнього процесу, – стверджують педагоги. Відтак влада Тернополя збирається сприяти розвитку інклюзивної освіти в обласному центрі. Наступного року планують збільшити кількість інклюзивних класів. Однак, щоб створити такі класи, необхідна згода батьків усіх учнів.