Керівники тернопільських професійно-технічних училищ, які фінансуються з міського бюджету, повинні узгоджувати кількість студентів, що будуть навчатися на державному замовлені із виконавчим комітетом міської ради. Відповідне рішення прийняли під час чергового засідання.
При управлінні освіти міськради створили спеціальну робочу групу, яка здійснить об’їзд училищ та ознайомиться із реальною ситуацією і вивчить, яка потреба області і в яких робітничих професіях. За допомогою вони звернуться і до фахівців обласного Центру зайнятості, і до підприємців, яким потрібні робітники. Ольга Похиляк зазначила, що зараз до керівників профтехучилищ дуже багато запитань. Наприклад, є випадки, що управлінські рішення приймає одна людина, а підпис на документах ставить зовсім інша.
Заступник міського голови Леонід Бицюра також додав, що в одному із закладів на чотири тисячі учнів 600 навчаються на операторів комп’ютерного набору, і з цим необхідно наводити порядок.
Попередньо у міськраді вже підготували аналіз того, скільки і яких спеціальностей необхідно готувати в училищах. Паралельно вивчатимуть і пропозиції керівників професійно-технічних училищ.
Ольга Трач
Фото автора