Зустрілись із друзямив барі “Коза”, обрали столик, зробили замовлення. Нам принесли провіант і через 20 хвилин офіціантка “попросила” звільнити столик, бо зараз приїде власник, який хоче сидіти саме за цим столом.
Офіціанти як сонні мухи:їх потрібно чекати не менше 15 хвилин, щоб меню принесли. Можна пояснити цей стан великою кількістю клієнтів, але треба стільки ж чекати, щоб до тебе підійшли і взяли замовлення.
Виходить, що якісно обслуговувти клієнтів треба тільки тоді, коли в заклад завітає Ольга Фреймут? Взагалі дивно, як “Коза” отримала нагороду першого разу.
Великий “привіт” власнику і дякуємо за зіпсований вечір.
Від редакції:
За інформацією адміністрації закладу, такий інцидент справді трапився. Причина цьому – людський фактор. Як пояснюють у закладі, працівник закладу не повідомила клієнтів завчасно і у правильний спосіб про те, що столик був замовлений, а натомість вирішила вигадати історію про власника.
Тож, враховуючи це, адміністрація закладу провела уже роз’яснювальну роботу з усім персоналом. Відтак заклад приносить щирі вибачення цій компанії за зіпсований відпочинок і запрошує на безкоштовне пиво.