Минулого тижня практично у всіх виданнях з’явилося чергове виборче ноу-хау – так званий негативний рейтинг кандидатів. В одних він зашкалював, інші – були білі і пухнасті. Досвідчені фахівці кажуть, що вимірювання антирейтингу таким способом неправдоподібне.

Щоби дізнатися ставлення виборця до того чи іншого персонажа необхідно по кожному з них задавати окреме запитання. Наприклад, в опитуванні, яке проводилося на в першій декаді вересня антирейтинг Заставного і Надала був вищим за 50%.  Тоді 56% тернополян стверджували, не проголосують за жодних обставин за Заставного, а 53% – не проголосують за жодних умов за Надала. Цифри недовіри видаються дуже високими, але це не свідчить, що інших кандидатів вони люблять більше.