Виконком міської ради 17 вересня оголосив конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах м. Тернополя. На конкурс пропонується найбільший шмат міської маршрутної мережі – 28 маршрутів, на яких перевізники мають забезпечити рух 225 автобусів.

Причина конкурсу – завершення чинності старих договорів, більшість з яких укладено ще в 2005 році за каденції Богдана Левківа. Нагадаємо, що Роман Заставний мав намір припинити дію договорів з перевізниками ще минулого року, але тоді автомобілісти застрайкували. У справу втрутилися депутати з різних фракцій, які добилися продовження договорів ще на один рік. Розповідають, що тоді не обійшлося без занесення в депутатські лави «коробки з-під ксерокса».

До речі, найбільш активними лобістами на ринку пасажирських перевезень є рухівець Ігор Мединський та нашоукраїнець Михайло Вербіцький. Перший  на початку каденції Заставного очолював відповідне відомство в мерії, а другий – зараз працює в управлінні транспорту облдержадміністрації. Це не заважає чиновникам моніторити ситуацію та зберігати свій вплив на ситуацію.

Не виключено, що Мединський заради збереження позицій на ринку перевезень має намір взяти участь в мерській кампанії, щоби у вирішальний момент здати голоси нечисельних прихильників Руху майбутньому міському голові в обмін на преференції на ринку пасажирських преференцій.

Розуміючи це та інші супутні обставини, команда Заставного вирішила не страждати комплексом «останнього бутерброда» і провести конкурс під кінець власної каденції. Чи згодні з цим політичні сили, які мають намір перебрати владу свої руки покажуть найближчі заяви і пікети…