Аби наші читачі володіли інформацією щодо того, як їм промивають мізки редакція ZZ вирішила вести власний моніторинг витрат можливих кандидатів у мери. Як і минулого разу ми подаємо видатки кандидатів у друкованих ЗМІ.

До цих витрат внідносяться лише статті та реклама в газетах. “Бігморди”, сітілайти та непрямі витрати ми постараємося облікуємо найближчим часом. Отже, за традицією розпочинаємо з останнього тижня(23-30.09):

тис. грн
1. Лило 39980
2. Заставний 29600
3. Надал 26700
4. Гуда 16400
5. Ратушняк 14500
6. Гоч 11800
7. Чубак 8200
8. Олійник 4750
9. Щепановський 2000

Також сьогодні підводимо фінансові підсумки вересня.

тис.грн
1. Лило 121590
2. Заставний 74870
3. Надал 74780
4. Гоч 68220
5. Гуда 64950
6. Ратушняк 40750
7. Олійник 32440
8. Чубак 30470
9. Щепановський 19250

Тенденція збереглася – за розмірами видатків на друковані ЗМІ зі значним відривом лідирує представник “Нашої України”, директор “Тернопільбуду” Василь Лило. Ці витрати поки що не приносять належного результату. Всезнаючі соціологи відносять його до так званої другої групи претендентів, куди також входять Чубак, Ратушняк, Гоч, Гуда та Щепановський. Кожен з них має шанси стати третім призером кампанії, а ось чи вдасться комусь з них втрутитися у боротьбу Надала і Заставного – питання поки що відкрите.