Політика тісно пов’язана з бізнесом, і це ні для кого не таємниця. Деколи такі прив’язки виглядають надто явно. Так, на днях нардеп з УНП Ярослав Джоджик закликав українців до економічного і соціального бойкоту Партії регіонів.

«Припиніть спілкуватися з представниками Партії регіонів і членами їх родин до того часу, поки вони публічно не засудять “мовний законопроект”. Перестаньте купувати товари і послуги у підприємств та фірм, що належать представникам Партії регіонів до публічного засудження останнім дій своїх однопартійців. Забирайте гроші з банків, що належать представникам Партії регіонів. Закликайте до соціального та економічного бойкоту Партії регіонів своїх родичів і близьких», – вимагає нардеп.

«Переконаний, що навіть за місяць такого бойкоту “регіонали” відчують економічні та психологічні наслідки зневаги до України та її мови. Хто не вірить в успіх подібних заходів нехай згадає наших предків. Зворотною медаллю заклику: “Свій, до свого, по своє!” був бойкот польських товарів. Кожен розумів, що витрачені кошти підуть на підтримку окупаційного режиму. Сьогодні маємо ту саму ситуацію», – наголошує слуга народу.

Оголошуючи такі гучні слова пан Джоджик вбиває відразу двох “зайців”: піариться, як політик та шкодить конкуренту по пивному бізнесу. За оголошеними в заяві критеріями до “окупаційних” товарів на Тернопіллі слід віднести “Микулинецьке”, власником якого є регіонал Степан Троян.