На відключення тепла у нічний час, на оплату холодної води за ціною гарячої скаржаться тернополяни.

– Останнім часом на телефон “гарячої лінії” надходить багато дзвінків зі скаргами на теплокомуненерго, – розповідає заступник голови правління Тернопільської міської громадської організації “Асоціація споживачів комунальних послуг” Тетяна Грицько. – Також побільшало дзвінків зі скаргами, що для того, щоб отримати гарячу воду, потрібно злити три кубометри води. Люди обурюються, чому вони мають сплачувати за ледь теплу воду, як за гарячу. Кажуть, що інколи навіть після злитої холодної води з крану тече ледь тепла вода.

Чи справді уночі тернополяни залишаються без тепла в оселях і що робити у випадку, коли з крану гаряча вода не тече, “20 хвилин” поцікавилась у КП “Тернопільміськтеплокомyненерго”.

– У нічний час теплопостачання ніхто не вимикає. Якщо уночі температура на вулиці вище п’яти градусів, то температуру на теплоносіях ми лише знижуємо, – пояснює директор підприємства Василь Штопко. – Наше завдання – за нормативної температури зовнішнього повітря дати нормативну температуру внутрішнього повітря – 18 градусів. Якщо ж виникають проблеми і температура в опалювальний сезон – нижча від нормативної, потрібно звернутись у підприємство – ми перевіримо та виправимо.

За словами директора, на початку березня цьогоріч температури на теплових носіях не зменшували, оскільки на вулиці були мінусові показники.

– Для того, щоб врегулювати температуру, ми знижуємо її у нічний час і в денний, якщо дозволяє температура, – додає пан Штопко. – До 11 березня ми температури не зменшували.

Якщо в якомусь приміщенні температура була плюс 24, а після 11 стала 20 градусів тепла – то які претензії тут можуть бути, адже норма – 18 градусів. Щодо перерахунку, то його проводять після закінчення сезону.

У випадку скарг на те, що потрібно злити декілька кубів холодної води, щоб отримати гарячу, варто звернутись у тепломережі, наголошує керівник.

– За правилами, затвердженими Кабміном, гаряча вода з крана повинна потекти за дві хвилини, – додає Василь Штопко. – Якщо у когось виникають з цим проблеми, то нехай дадуть нам списки цих квартир. Якщо така проблема справді є, то ми її усунемо. В іншому випадку звинувачення – безпідставні. Якщо взяти кошти, які витратило підприємство у лютому на тепло, – це 30 мільйонів гривень, а споживачам нарахували 24 мільйони. Ось такий наш прибуток!

До речі, звернутися до тепловиків можна за тел.: 25-48-10, 52-71-14.