З наступного тижня у Тернополі приватні підприємства, які обслуговують житловий фонд, розпочнуть здійснювати ремонт дахів. Міська рада для закупівлі матеріалів виділила 500 тисяч гривень.

.

Детальніше про механізм використання бюджетних коштів та терміни здійснення ремонту розповідає начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Володимир Болєщук.

– Чи достатньо виділених коштів, адже сума як для таких потреб не надто велика?

– Звичайно, сума недостатня. Міська рада виділила 500 тисяч гривень у рамках надання фінансової допомоги підприємствам, які обслуговують житловий фонд міста. Цю допомогу надаємо тільки для закупівлі матеріалів. Підприємства ж у свою чергу зобов’язують здійснити ремонтні роботи власними силами. Такий спільний підхід дозволить нам охопити більшу площу покрівель. Тобто насправді загальна вартість виконаних робіт буде значно більшою, ніж 500 тисяч гривень, адже, наголошую ще раз, міська рада надала фінансову допомогу лише для закупівлі матеріалів.

– Скільки будинків плануєте відремонтувати і скільки підприємств отримають допомогу на закупівлю матеріалів?

– Із початку року до нас надійшли заяви щодо 150 об’єктів, в яких потрібно відремонтувати дахи, 64 з них ще перебувають у нас на контролі. Фінансову допомогу отримають 16 підприємств, які обслуговують ці заявлені об’єкти. Кошти будуть розподілені пропорційно до площі обслуговування. Постараємося охопити ремонтом максимальну кількість будинків.

– Коли розпочнуть ремонти і в який термін їх завершать?

– У понеділок, 5 вересня, затвердимо кінцевий перелік, у якому чітко буде визначена сума, виділена на кожний об’єкт. Відповідно з наступного тижня розпочнемо ремонтні роботи. Думаю, завершити їх зможемо навіть швидше ніж до початку опалювального сезону.

– Міська рада надає фінансову допомогу підприємствам, які обслуговують житловий фонд міста. А як контролюватимуть використання коштів?

– Ми контролюватимемо вартість закуплених матеріалів. Я вже дав доручення моніторити ціни. Контроль за виконанням робіт здійснюватимуть працівники управління з обов’язковим залученням голів будинкових комітетів та мешканців будинків. З наступного тижня оприлюднимо через пресу повний список об’єктів і обсяги фінансування по кожному з них. До 15 грудня я маю прозвітувати перед виконкомом міськради про виконану роботу і про ефективність використання коштів.

Василь Солтис, “20 хвилин”