До кінця вересня у Тернополі запрацює нова тролейбусна лінія. Користуватися електротранспортом зможуть мешканці вулиць Володимира Великого, Леся Курбаса, Морозенка і Симоненка. У “Тернопільелектротрансі” планують, що новий маршрут з’єднає “Аляску”, залізничний вокзал і ринок. Звідти вулицями Острозького та Гоголя тролейбуси повертатимуться. На підприємстві кажуть, на лінії працюватиме шість машин.

Сьогодні роботи з будівництва лінії вже на завершенні. Залишилося лише підключити кабель, який буде живити лінію від підстанції. Найближчим часом лінію випробовуватимуть. Зараз готують до затвердження і новий маршрут. Аби визначити, кудою пустити тролейбуси, запитали у тернополян.

– Якщо запроваджувати цей маршрут довгим, то відповідно буде накладання на 1, 2, 5, 11 тролейбус. Тобто, дуже багато чого буде пересікатися. Через те прийняли рішення і для того, щоб забезпечити відповідний інтервал, то треба зменшити довжину кола і ми прийняли рішення працювати цим маршрутом через центр міста, через вулицю Живова, відповідно через залізничний вокзал назад, – розповів директор КП “Тернопільелектротранс” Андрій Мастюх.

Для нової лінії потрібно розширити і тролейбусний парк. Підприємство планує закупити не менше п’яти тролейбусів. Два з них вже в Тернополі. Це машини з Чехії, які вже були у користуванні. Так “Тернопільелектротранс” економить вже не вперше. Один тролейбус коштує щонайменше 14 тисяч євро. Директор “Тернопільелектротрансу” остаточної ціни поки не називає, оскільки гроші також потрібні на транспортування, збори та розмитнення. Загалом орієнтуються на ціну 220 – 230 тисяч гривень.

– Для того, щоб ця лінія нормально працювала, для того, щоб тернополяни відчули, що там є тролейбус, ми маємо забезпечити рух не менше, як 10, 8-10 хвилин інтервал. Для цього на даній довжині кола потрібно шість одиниць техніки, – каже Андрій Мастюх.